Blog walkers

Welcome blogger and readers (: this blog just look very simple and crowded maybe. the stories are sometime bored, nonsense and best. But for your information,i treat my blog like my diary. So its up to me to write everything. Keep in touch and follow my blog. And dont forget to leave a comment beside on my story. Its the first step for me to improve the quality of my blog. Thank You

23 February 2017

Tak mampu, lepaskan.

Bercinta, berkasih tak semestinya berakhir dengan sebuah mahligai kasih.
Tak semestinya juga berakhir dengan dendam dan kebencian.

 "..maka tiada satu pun yang terjadi diatas muka bumi ini melainkan dengan perintahNya"

Aku redha dengan semuanya. Semua salah aku. Salah aku tak pandai nak menghargai pengorbanan kau, kesetiaan kau, kejujuran kau. Tak, sumpah dalam masa aku tawar hati tapi aku cuma belajar hargai kau, aku tak ada orang lain macam mana yang kau dengar atau kau rasa.

I got the feeling of "you better leave him to the one who can care him better". No, i never hate him. Because i never love him. Hahaha sumpah lah aku jahat kan. Then, i just knew that they'll get married soon.

Alhamdulillah, i'm happy for you guys *tabur ros kat pengantin*
Hahaha.

The right person will arrive when the right time has come.
So now, focus on your own goals.
Paling penting, banggakan mama ayah & plan for the future (bayar hutang MARA) hahaha.

No comments: