OOTD


Assalamualaikum w.b.t 
How to start the story is i dont know. Hm but the tittle is out of the day. Yay. You know what after spm aku duduk rumah meronggeng menganggangur me apa lagi? Bosan right. Siapa berkerja tu k congrats lah. Ayah tak bagi aku kerja tedih ilew. Maybe im too cute to work kot. Kehkehkeh.
Okay nak dijadikan cerita panjangnya. oh aku memang suka cerita A to Z even the point at the V-W-X . Suka hati mak lah. Engko nak baca baca je okkeh!

29 Januari 2012 | Depan TV | Senja hari - Kakak bagitahu ayah dia nak keluar movie-ing dengan kawan-kawan dia. Then terus ajak aku. Ok aku tak tahu apa-apa dia ajak haha terkejut mak tau. Hengat senang dia nak ajak aku? Haha. Aku macam krik krik je nak ikut tak. Then ok lah nak ikut, ajak Hazwina sebab tak pernah keluar dengan dia. Lagipun nanti ada vacation geng hostel. Hazwina tak ikut. Kesian kan. Dah lah shes my best friend ever. My best listener My best penyedap hati jiwa raga haha k lol. Then call dia haha excited melangit minah ni. Dan sebenarnya kakak ada event Aaronator press screening movie Kerat 14. Ohh macam tu. Ada Aaron pulak tu. Haha patutlah dia semangat. Aku lek lek watlek je. Sebab im not too much interest on him. Kuikuikui

30 Januari 2012 | Merata | Pagi ke Tengah hari - Cadangnya nak gerak pukul 12 ke 12.30 gitu. Sekali mama tak balik lagi. Sebab nak pakai myvi. Kesian mama ada meeting mengejut then macam curios lah jadi ke tak ni kan. Nak tanya kakak kang kena marah mood dia dah macam tu. Pukul 12.30 mama OTW . Oh ok terus siap text hazwina suruh siap. Then terus pergi terus dan terus ambil hazwina then u-turn hantar mama @ Sk Jenjarom. 

Terus lagi lalu Sukepi. Ya ampun kakak drive macam drive F1 pulak. Aku dah mumet dalam tu dengan jalan yang macam retak seribu tu lagi meloncat loncat dalam kereta. Talian hayat aku cuma pemegang tepi kat atas dalam kereta tu je. Then ambil Kak Leny kat PKNS. Terus pergi One Utama. Kelajuan yang tak dapat ditafsir kilometrico per jam nya aku dengan hazwina diam je. Haha aku tak larat nak bercakap dengan pening tak breakfast pastu ngopeng Kak Leny gossip dengan kakak. Haha lawak ah Kak Leny ni.
{ Yayyyyyyy here we go ! }

Psss ; Cerita ini genre sedikit over. Tak suka boleh tak payah teruskan membaca.

Dah sampai tu memang bersyukur sangat. Lepastu nak cari parking masha Allah payahnya lah. Dah sempit gila laluan tu. Kakak reti pulak mencilok-cilok ruang kecil tu. Demi mengejar event tu kakak sanggup drive laju gila tapir dalam kawasan parking. Haha suka hati dia je laju kat kawasan tu. Haha aku risau je langgo kereta ke apa kan. Sampai satu tahap ni dia main terjah arah bertentangan, tu ruang keluar tapi dia lalu je. Haha kejadah apa lah minah ni. Lagi melampau dia punya laju tak kesah lapan belas langsung dengan orang yang lalu lalang. Tak lah lalu lalang mana pun cuma ada seorang pakcik guard ni dia jalan samapi berlari sebab tengok kakak aku laju macam nak langgar dia. Haha sumpah lawak. Dah pakcik tu berumur. Vudus jugak kakak aku ni kalau dah Aaron punya pasal. Cucuk ticket jangan ceritalah berapa kali selalu sebab asyik tak ada parking je. Haha kak leny cool je main dengan auto pay tu haa. 

Sampai jumpa tempat parking sebenar pusing pusing then kak leny "Sya dah pusing-pusing ni minta minta lah abang sampai lambat kot sama dengan kita kan haha" Tak lama tu doa termakbul weh! Haha Aaron baru masuk parking level and okay semua teriak "Abaaaaaaaanggggggg weh !" Gendang gendung dalam kereta tu Aaron belakang kita orang then dia tak jumpa parking jugak dia turut level bawah haha kak leny suruh kakak ikut aaron. So ikut belakang aaaron dah dapat parking tepi. Kita orang depan sikit dapat jugak. Alhamdulillah rezeki huhu. " Korang ni beruntung tahu tak aku pun tak pernah beruntung sampai camni. Huh!" Haha rupanya. Terus keluar kakak betulkan parking semua k lawak dia over excited tekan remort kereta tapi kereta over kedepan keluar kotak cermin tingkap aku dgn kak leny terbuka. Haha apa do. Kita orang tggu je kat kereta sebab sure Aaron and his wife lalu situ kan. Dah hai hai dari jauh dah. Haha

Aku dengan Hazwina macam relaks jelah sebab segan kot haha dia orang ni dah macam geng selalu jumpa lain lah. Then jalan sesama semua okay Aaron and Diyana Halik tu sangat ok tau, sangat. Nak amsuk tu aaron buka pintu then dia tahan pintu sampai the last masuk. Haha guess who the last? It was Hazwina lah jalan terkedek en. Tutup pintu pun sama. Ohh cair do aaron macam tu kahkahkah. Kita orang jalan belakang je. Orang pandang-pandang haha perasan lebih do padahal pandang Aaron ah. Kakak dengan Kak Leny terus jalan dengan Aaron masuk GSC. Aku belok turun cari surau. Woi zohor woi haha.

{ This what i tell you jah ! Sumber : Kak Leny haks }


I dont know what she asked to Aaron.

Then aku dengan Hazwina meneruskan perjalanan cari surau berpandukan signboard. Lepastu pergi makan. Sementara tunggu dia cucuk duit me main dengan komputer one card ke apa tu yang untuk cari tempat tu. Tekak teringin nak makan kek kat SR. So type lah Secret Recipe ingat level mana terus cari k lenguh juga. Last last jumpa. Okay makan cam bese lah aku ni, Tom Yam kung dengan ice lemon tea. Hazwina Tom Yam Noodle dengan Watermelon juice. Okay dia punya murah sikit dari aku tapi dia ada udang :( Tedih woo. Haha.

Serabai. jpg

@adbhrosman




Dan seterusnya kita orang jenjalan poyo nak mampus masuk kedai mahal cuba cuba semua tapi beli tak. Haha macam mampu gayanya. Then seterusnya misi mencari chatime. Oh jenuh bukan seklai empat puluh kali kot. Pusing pusing tak jumpa. Then Hazwina nak big apple. Dah lalu tak nak beli dulu. Kakak dah call suruh naik GSC sebab Press Screening tu dah habis. Ok gelabah cari Big Apple kaki dah lenguh rasa nak jalan buka kasut je weh. Hm. Then naik GSC haha kena berlakon sebab bukan member Aaronators ke apa tu. Pastu tunggu Aaron keluar tak keluar pun. Duduk jelah kat sofa tu. Pastu kakak ajak keluar sebab dah lambat sangat. Kita orang keluar dulu sebab fakers kan haha then jalan kat kedai majalah pastu nampak kakak kak leny cik nah keluar GSC jalan taknak cepat pulak rupanya Aaron dah keluar tapi dia orang nak tunggu kat parking.

Haha ok the point is aku dengan Hazwina macam takpelah kan tak dapat ambil gambar pun sebab memang tak kisah. Kakak yang excited suruh kitaorang cepat masuk barang dalam kereta pastu posing kat kereta Aaron. Haha sumpah aku posing macam maknyah menang kereta haha boo. 

Thissss yah. 
Tapi bukan ni yang menang kereta tu haha

Dah tu masuk balik tunggu kat bawah tunggu Aaron turun. Diam diam je tau kat bawah. Orang lain tak tahu pun Aaron parking sama. So ada Aaronators turun nampak Cik Nah, Kak Leny and kakak " Eh korang tak balik lagi?" Cik tunjuk aku dengan Hazwina " Eh tak. Tungguk kawan budak-budak ni tak turun lagi" Haha pun boleh. Memang kitaorang ada kawan-kawan tak turun lagi. Haha. Then dia orang borak-borak. Aku dengan hazwina nampak Aaron dengan wife turun "weh kak tu dah turun." Menggelabah semua haha. Then orang tadi tu dah naik escalator, turun balik sanggup. Haha time tu lah bergambar sokmo kan. Kakak tolak aku dulu suruh bergambar. Tengok dia yang excited do. Haha


Gua rasa kakak gua dengan mamat ni sweet do. Lu rasa tak? Haks.


Kena interview lagi. Haha via Astro.






Okay dah habis ceritanya. Habisnya kitaorang balik pukul 7 haha jumpa jam lagilah watlek sampai rumah pukul 9. Fuhhhhh. 

Thank you to the sister for bring me there. Hazwina for accompanied me. Next time keluar lagi ok.  Chup chup 
p/s ; i know theres people will said im poyo then whatever. Sorry this my blog. I dont need reader yg hati cacing like you. Just create your own and dont disturb my life baby.