Fatiin,


Me miss Fatin Azzera Azhar :(
Suddenly,seriously and honestly from my heart, i miss the old of us. 

Me miss the times when im on your shoulder to tears my drop :(
Me miss the moments when you hug me and said ''diba, aku tahu kau kuat" "diba, aku ada ni."

My Doa for you :
Bismillahirahmanirahim.
Segala puja dan puji itu hanya milikmu wahai Tuhan penentu segala takdir. Selawat dan salam buat Rasul junjungan petunjuk sepanjang zaman, Nabi Muhammad s.a.w dan ahli keluarga serta para sahabatnya yang umpama bintang-bintang bergemerlapan.

Ya Allah…
Sesungguhnya aku dapat rasakan betapa bertuahnya aku mendapat sahabat seprti dia. Dan aku mohon kepadamu ya Allah atas takdir yang telah kau tulis untuk kami, rahmatilah dan berkatilah persahabatan kami ini sehingga ke Jannah ya Allah. 
Ya Allah...
Permudahkanlah urusan dunia sahabatku ini Ya Allah. Panjangkanlah umur dia.

Amin Ya Robaal Al Amin.