"Kenapa semua orang marah aku?"
"Maybe jawatan kau kot"
"Dah itu tanggungjawab aku. Memang salah ke cara aku?"
"Tak. Diaorang yang tak faham kau"
"Betul. Memang no ones yang faham aku."
"Tapi aku faham"
"Tu kau sorang. Yang lain?"
"Means?"
"Yang lain benci aku, kutuk aku, cakap aku blabla, then jual nama aku sana sini. Apa ni?!"
"Diba, sabar"
"Aku tak boleh sabar. Aku nak macam orang lain, aku nak rapat dengan semua orang macam dulu, gelak gelak, main main. Bukan macam ni semua dah jauh dengan aku."
"Aku faham."
"Apa yg kau faham?"
"Aku faham yang kau dah tak tahan lagi kan dengan jawatan ni?"
"Ehm memang pun, aku tahu semua implikasi ni, aku dah bersedia, tapi aku sangka semua yang aku ready tak cukup weh. Banyak sangat dugaan yang aku dapat. Aku tak tahan!"
"Sabar diba, sabar"
"Sampai bila aku nak sabar kalau hari hari aku jumpa muka yang annoying lepastu aku dengar macam macam then aku kena perli lepastu aku rasa lebih baik aku mati mesti orang suka !"
"Tak, aku tak suka sebab aku sayang kau. Kau ingat ni ujian dari Atas, kalau kau ambil jalan mudah maknanya apa? Diba aku ada, kau cerita apa je. Aku doakan yang terbaik untuk kau. Percayalah kalau kau tabah mesti ada ganjaran untuk kau ya. Diba ingat, aku sayang kau "

Thank you lap air mata aku dengan jari and tudung kau and biarkan baju kau basah dengan air mata aku.
Terima Kasih kawan (: