BLAME.


Assalamualaikum.
Aku sememangnya tidak bersedia untuk esok. Esok aku akan bangun awal pagi lepastu mandi, angkut beg segala gantung bakul mandi baldi dan perkakas lain masuk ke isi perut kereta mewah aku, INNOVA. Mewah ke? kalau dekat Indonesia itu sebagai teksi. Haha tak apa aku memang suka riak. Lepastu kemas bilik sekemas mungkin kerana dalam rumah ni bilik aku paling WANTED. Idc. Lepastu sarapan then salam semua orang lepastu terus gerak ke Sekolah tercinta. SMK Banting, masuk pintu pagar pasti ayah terus dan seterusnya aku akan mendaftar sendiri, sebab aayah menganggap aku sudah besar, dan harus belajar uruskan hal sendiri. Terima kasih. Lepas tu, aku akan membantu dimeja pendaftaran bersama kawan-kawan awesome yang lain kata syima. Mungkin ayah tidak mengikuti taklimat entah apebenda.

Dan yeah aku akan kembali dress Hijau comel seperti ini semula yeayyyyyyyyyyyyyy -_____-