SUSG042011

Assalamualaikum dan selamat sejahtera keatas pembaca (:
Okay tak tipu kadiba rindu ummusalamah yang awesome gila. Korang terbaik sebab tu kita selalu kena puji. Kan kan,

First kadiba rindu Syasya Zinuri dengan Nell Zainal. Nak tahu sebab apa? Sebab korang memang best. First Syasya kau tersangatlah annoying. D
ah tahu kadiba ni cerewet kau ignore je kan barang kau bersepah bila kena tegur kau buat muka yang buat aku tak jadi marah. Mata sepet kau awesome do. Haha sorry. Then syasya selalu bagi kadiba air kotak Delight Anggur lah mamie lah then ibu mu berkirim salam selalu. Syasya selalu buat kadiba ketawa gila gila then masalah dorm syasya dengar syasya banyak tolong kadiba dalam dorm tu. Rindu nak dengar ni,
"Malam ini ku hadiahkan sebutir bintang ......" versi Syasya Nurliyana Zinuri.
Dan ini dia Nell Zainal. Nama sebenarnya Zety Nellyasmin Bt Zainal. Sedap kan? Yeahh sesedap suara dia menyanyikan lagu lagu barat. First rapat dengan dia lepas Nadhirah Bisnajid keluar Hostel tanpa pengetahuan aku pada awalnya. Kita orang rapat sangat till orang kata dia fost sis aku. Idc all that thing because aku suka ramai adik. Semua kita orang buat sesama kecuali makan. Sebab dia tersangatlah menjaga peraturan, kalau m

akan malam , sure pergi surau lambat, so dia tak suka all things with words "lambat". Okay adibah pulak tak kisah sometimes lah jaga peraturan sometimes lagi sikit sikit, gila tak jaga buang hostel kang.Malu woo blacklist. Phewitt. Okay then bila aku tanya dia "Hish nelly ni asek nak cepat pergi surau je, azan belum nelly." Dia pun cakap ni yang buat aku ingat sampai sekarang "kakdiba, nak matahari tak?" okay something like tat hati aku tengah sebak so aku lupa ayat dia camana tah tapi yang penting kalau sampai surau awal kita dapat pahala yang lebih. Then selalu duduk saff depan sekali hujung belah kanan. Kadang-kadang iman tengah tak stabil kitaorg usha aspura melalui sistem reflectin kat lantai.
Hii gedik? Exactly we are. Nelly selalu peluk aku,kiss. Idc lagi sebab i know she loves me. Lebih kuat lagi bila one day kat surau memang tak ramai jemaah sebab yeah kami awal, she suddenly hug me tightly seriously and said "hishh kakdiba ni, nelly kan jahat, semua orang kata nelly jahat tapi kak diba kawan dengan nelly, kak diba baik sangat, nelly sayang kakdiba hihi" Okay time tu aku macam Ya tuhan no one ever do it to me even my siblings, mom and dad. Yes hati aku menangis kesyukuran tapi aku belagak matang dan tersenyum je "nelly tk jahat ahh."

Yess i know Nelly mungkin dah lupa semua ni. Tapi i never babe (: Because of dia pergi duduk dengah rakusnya kat katil aku dan ianya prakk, papan lapik tu terjatuh sedikit buat aku marah dia gila and dia lari dorm2 lepastu nangis, lepastu banyak benda aku geram dengan nelly and dia kena marah lepastu kita orang dah tak rapat. Tak apelah salah aku ta
k boleh sabar dengan dia. Dia tersangatlah manja. Every two days she asked me to lap rambut dia sampai kering. Kakdiba tak pernah kisah semua tu tapi kak diba tak tahan dengan nelly bila nelly cakap tanpa batasan and make people said "kak diba tak mrh nelly pun kan?" kak diba dah petak semua ni. And sorry kak diba buat awak rasa menyesal rapat dengan kadiba kan? maybe. Im sorry. Fyi nelly, kadiba sedih kita tak macam dulu. But its okay Allah pinjamkan awak sekejap je untuk faham hati saya (: Tak lama tu, ni nelly bagi. Alhamdulillah je mampu aku cakap.
Next year take care yourself, improve your attitude okay. Dah besar dah, belajar rajin rajin nak PMR kasi mummy you bangga sikit. Then Pak Ngah you semua lah kan. I love you.

And yang lain kakdiba rindu jugak, sebab adik adik kakak kakak terbaik tak tipu, korang dengar cakap kak diba. Jujur amanah semua lah. Thank you bagi kerjasama terbagus kay. Sorry selalu marah korang jeling ke apa tapi tu semua sebab kadiba sayang korang semua. Semoga semua pertandingan yang kita sertai kita lah juara okay ! Err except sukan, selama aku mentadbir dorm, dorm aku hebat sebab semua game 0. Kau mampu buat? Hehe.

Dah dah tamao sedih lagi jom tukar mood. Kita flashback cerita kita yang best okay. letgo

|
|
|
|
|
|
|
|
|
v