Blog walkers

Welcome blogger and readers (: this blog just look very simple and crowded maybe. the stories are sometime bored, nonsense and best. But for your information,i treat my blog like my diary. So its up to me to write everything. Keep in touch and follow my blog. And dont forget to leave a comment beside on my story. Its the first step for me to improve the quality of my blog. Thank You

20 August 2011

Kerun Come ON lah !





Assalamualaikum Kerun ,
Kerun kenapa status kau ; Aku dah penat jadi baik! Aku tak nak jadi macam aku yang dulu. Aku mengadu kat kawan aku. Dia cakap; kita jangan jadi baik sebab orang, kita ikut haluan kita. Sekarang aku nak jadi apa? Huhhh -,-' Memang betul! Kehidupan adalah satu pengembaraan yang paling besar! Sorry kalau aku jadi mcm aku yang dulu. Aku tak dapat kawal lagi. Bye ? apa ni kerun. Aku sayang kau weh. Even aku tak selalu layan kau kat fB ni. Tapi hati aku selalu ingat keriangan kau. Kenapa nk jadi macam dulu. Kau tanya siapa pun semua jawab suka kau yang sekarang. Kenapa nak jadi yang dulu ? Kerun, kau sekarang lebih baik dari dulu. Bukan ke kau sekarang lebih bahagia ? Peduli apa orang nak cakap sebab yang cuba jatuhkan semangat kita tu tak kan menjamin kita di akhirat kelak Kerun. Fikir lah masak-masak dengan keputusan kau. Ingat dunia semakin bongkok, kita semakin tua, anytime, we will take back :)




1 comment:

Apipzs said...

kita .. perlu mengikut kata hati.. jangan ikut kata kawan kawan yang tak tahu apa apa