Ini post rayeahhh :)

Bismillahirahmanirahim.


Salam Aidilfitri :)
Blogger sayangg, Adibah sini nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri buat semua, okay sebenarnya aku tengah sedih gila sebab baju raya empat yang siap dua. Then macam tak kesah sangat ah sebab yang tema tu dah siap. Rupanya mama kata esok tak pakai yang tema sebab mak long balik esok. * Eh mak long i pergi buat haji * then ingat nak pakai baju lain ah. Pastu mama call Cik Lea *tailor, dia kata baju kakak tade yang siap then baju aku lagi dua tu tak siap. Okay fine bengang. Kakak terus dapat migrain sebab stress. Tapi ehek salah kau jugak tempah sampai sepuluh pahal. HAHA. Tadi kemas bilik geledah sana sini, hacemm huh habuk satu tan ! Haa harini jugak birthday my sayangg maid , kak zeti. Plan nak buat surprise. Yeyy siyap kau ti. Ahaa. Eh korang korang i dah tade mood ohh nak ray . humm :(
Walaubagaimanapun,
Tetap semangat nak buat ucapan untuk kawan-kawan dan family yang awesome. Yeyy !


Buat mama and ayah ,
Adik minta maaf salah silap adik. Adik tahu adik banyak dah menyusahkan mama dengan ayah. Insyaallah adik cuba tunaikan permintaan mama dengan ayah.

ILOVEYOU ALWAYS :)


Hey engkau !


Yess kita selalu gaduh besar dan kecik kan. Tapi banyak yang besat banding dengan kecik. Tapi takpe, sekarang kita dah okay kan, dengan berbekalkan ihsan lptop daripada kau, Aku nak mohon ampun atas semua kata kata aku yang menyakitkan hati kau, Thank you bagi aku pinjam macam-macam, bawk aku jalan sume ah.


Dah semoga kita macam ni sampai bila bila okay :)


Awaaaa,
Diba minta maaf eh sebab diba selalu ejek awa kacau ke apelah. Tahun depan UPSR kan ? Nak fon lipat lipat touch kan ? Belajar rajin rajin tau tau. Diba tahu awak pandai , so you can do it
!



Hey gemok gendut kedempol,


Diba nak cakap haa selamat hari raya. Hii baju kau koyak en ? Padan tak payah raya semua org :D Ceh gurau je. Weh diba minta maaf diba selalu curi makanan ayip,buat kau marah,lg apeapelah. Minta maaf atas semua perkara :)



Syima syima ,
selamat hari raya juga untuk kau,takpelah tak dapat C3 mungkin ada hikmat kan ?thank you jadi kawan aku yang best :) yeyy kita pelukkan malam haritu ?
the things tht only cn mke me feel touch and cry on the spot is when people req and gve me a hug xx iloveyou syima
dah tamao nangis nagis dah, ingat seruan janji kita malam tu okay :)
btw, sini haa aku nak minta maaf semua salah aku yang sengaja atau tak, halalkan biskut-2 yang penah kau bagi aku dn lain lain. Halalkan semangat kental kau kt aku, maaf zahir dan batin keh.


Hai hai Juwaa,


Salam Aidilfitri okay. Aku minta maaf semua salah aku kat kau tatkala kita bergurau,menangis dan bercerita bersama. Thank you selalu share probs dengan aku, bagi aku motivasi, tegur aku, ajar aku erti persahabatan kesabaran semua lah. Juwaa pelukkan kite kan ? Yess sayang juwa jugak. Muah muah xx



Hey elly slash makhluk utopia,
Kau kawan sebelah aku dalam kelas, kau partner aku berdebat dengan cikgu, kau semangat kental aku bila aku frust dengan result, kau maharajalawak melampau aku, kau kawan gelak tergolek dan kau relationship aku. although we have so many much conflict but our friendship remain strong, that what we call fight in love :) so im here need your forgiveness on all my faults that make you hurt, please allowed all the grant. im also hve forgive all your fault. Congrates on your new phone (:



Shafiqa,
Okay jujur malam tu aku minta maaf main main thats why tak sedih kan muka aku.Now dengan keihlasan yang dibekalkan, aku minta ampun maaf atas semua dosa dan kesilapan yang pernah aku buat dekat kau. Fine tak sangka kita kawan kan sekarang ? Yess tuhan menyayangi kita bersama sebab tu dia bagi kita ujian yang macam tu then now hadiah yang 'infinity' kan . Friendship intact, insyaallah.


Macek kuh terhebad,
Macek aku minta maaf sebab lambat reply wish raya kau. Hii aku pemalas kau tahu kan ?. Weh sorry selalu buat kau bengang kecil hat idengan aku. Kau selalu bagi aku hadiah macam-macam tapi aku tak kan ? aku teringin nak bagi juga tapi tak tahu lah asyik tak sempat lupa dan err. Dahlah, minta maaf eh kalau aku tak boleh jadi yang terbaik untuk kau. Weh jam kuning dah tanak ke? Calar balar dah hek. Thank you juga selalu dengar rintihan hati aku yang mengadani. Sayang kau ketat tanak lepas weh :')

**********************************************************************************


p/s ; kawan kawan awesome yang lain esp Fatiin A and Olyn sorry for everythings. Yes i love youoll jugak tau tau cuma tak sempat je nk upload banyak banyak (: