HAPPY BIRTHDAY TO ME (:

Salam :)
Hey bloggers haritu 9 Aug 2011 saya dah genap nap 16 tahun. Alhamdulillah lama dah aku hidup. Banyak dah dugaan aku hadapi, banyak dah ujian aku jalani, banyak dah aku berjaya selesaikan masalah sendiri. Ramai dah kawan kawan aku. Yang dulu sekarang kini dan selamanya, insyaalah. Terima kasih banyakbanyak buat semua wishers. Saya amat menghargai anda semua. Sebenarnya saya berniat untuk paparkan nama anda semua dalam belog ini, tapi disebabkan saya dah terlupa banyak nama, saya batalkan sahaja sebab takut-takut nanti ada yg berkecil hati. #bakunya bahasa aku.

Okay thanks a lot buat kawan kawan yang banyak buat aku terharu gila meletop. Ahad 7 aug korang dah celebrate aku dengan Elly. Korang bawa kek datang dorm aku, tarik aku potong kek, nyanyi nyanyi. Waktu tu baru sedar yang aku bukannya sorang sorang, aku ada korang yang menyayangi aku. Aku sayang korang weh, hati aku menangis terharu waktu tu :>

Ni lah bekas bekas sisa kek yang kawan kawan yg best bagi tu :)
Buat Najwa Arif , Syima Syahira Tamahid , Nurul Shafiqa Azmi , Puteri Nurolyn Mohamed Azib thank you damn much weh. Sangat teruja waktu tu. Iylia Azura kau suka tak dia orang buat macam tu ? aku suka weh. Thank you suap aku kek then calitkan krim kt muka. Malam tu aku rasakan seribu kekesalan dengan ketiadaan kemera tersayang yang sebenarnya dengan kehadiran dia boleh merakam saat bahagia yang aku takkan lupakan, insyaallah. Lepas tu bila kek tak habis aku dengan Iylia Azura masuk dorm orang suap suap sampai tak terkunyah. HAHA sedap kan ? Okay dengan kesempatan ini, aku ingin mengucapkan terima kasih kepada semua ahli Saidatina Fatimah dan Saidatina Hafsah juga tak terlupa dorm tersayang Saidatina ummu Salamah yang mengucapkan Happy Birthday kat aku. Lebiyu muah muah.

Bila hari isnin datang pun dah ada yang semangat wish aku. Then thanks to Izzaty Sofea dan Nur Shahirah sebab hug kak diba awak ni ketad ketad. Ill appreciate it sayangg. Its infinity for me (: And to Aimi Amira dan sekutunya. Buat Izan Mikami a.k.a Jajan Sondot, thank weh. HAHA nak suruh orang wish pukul 12 ? ingat aimi tu tak tidur ke ? Thanks jugak sebab jerit "Diba Sondot !" banyak kali kat DM. Semua tanya aku sondot tu apa ? aku hanya mampu tersenyum. HAHA.

Selasa pun datang, ive got lots of wishes from people in the morning till the AWFUL MIDNIGHT. Tahu tak hari tu aku happy gila nak mati bila Cikgu Imran , Pengetua, 4 Delta wish aku, nyanyi lah bagai. Then Danial Zikry , Haeneese Rusydi jerit nama aku dari padang yang waktu tu aku kat tangga aspuri then cakap HB, lepastu jumpa Bell Bong dapat kad comel , then masuk DM kawan kawan yang awesome nyanyi lagu lazim HB walaupun tersakut dan memalukan aku, aku tetap 'suka'. Hekhek. Dengan Hasyim Zainuddin yang mengugut aku 'tepung' ia cukup mencemaskan aku malam tu yang hakikatnya menjadi mimpi ngeri. Erghhh

1. Puteri Nurolyn bagi shawl cun melecun sampai aku pening nak pakai. Lawaa weh, thank you iloveyou .
2. Bell and Annaz Bagi kak comel katanya dari aspura. Okay suka sebab kreatif ,
3. Bera bagi surat cinta dengan hati satu, eii terg=haru. Ill keep the RM1 forever,
4. Aimira bagi chupa chups strawberry. Hii chup chup i was kissed you ,
5. Atiqah Solleh bagi muffin dengan kad tu, okay kadiba sayang tiqa jugak,
6. kak Ummi bagi dutch lady fullcream first time minum susu tu, eii tepung betul tapi cukup menguatkan saya untuk hadapi cabaran mcm awak cakp. hekhek
7. Kak dyla soleh si budak pintar bagi sepit rambut topi dengan ucapan comel, thanks
8. Macek terchenta tersayang bagi kad hihi sampai hati awak lupa bday saya en :(
9. Ekaa thanks sayangg. lebiyu too ah ! lemon tea, ohh nope !
10. Tak tahu sape buat ni, jumpa di 4 delta, rina kata dia nak bagi aku, soa ku hambek aja. Ty pemberi.
Anis Shafiqah Sabruddin :)
Syabera :)
Dyla Soleh :)
Burolyn :)

*Dan yang lain lain juga saya menghargai anda semua :')
Okay aku tahu ni masa yang semua aspura serta spuri tunggukan kan, masa untuk aku cerita detik mengerikan dalam keterujaan aku di baling tepung. Macam ni, lepas terawih Juwa ajak aku teman dia pergi toilet, yang kebetulannya waktu tu aku pun nak ke toilet. Sampai toilet, Kak Lang pun masuk then keluar balik amek baju sekolah dia. Aku hanya buat tak tahu sambil menunggu Juwa di luar toilet. Juwa teriak "Diba masuk ahh, aku takut" aku pelik dengan Juwa ni, so akhirnya lepas didesak aku pun masuk tak lama lepas tu, "HAAAAAAAAAAA !" dua makhluk keluar dari shower dan baling tepung. Aku terkejut sambil menjerit. Waktu tu aku juga disembur dengan pili air bomba. Okay kak lang awak penyelamat rumah terbakar terbaik. Apa aku boleh buat hanya berlari keliling toilet dan menjerit sebab tak sanggup lagi, waktu tuaku juga tertanya sendiri dalam hati "eh dia orang ni bagitahu warden tak ? ohh mesti bagitahu takkan AJK berani kot tak bagitahu." Jadi aku pun sambung berlari, denga gedebuk debuknya aku jatuh dengan hilang kawalan aku ambil tepung yang jatuh di lantai lalu membaling semula ke arah Olin dan Syima. Aku bagai dalam tahanan apabila dikepung dan tak mapu lagi berlawan apabila Juwa membancuh air sabun dan simbah ke arah aku. Ohh aku menjerit seperti histeria sepuas hati. Datnag pula segerombolan kerabat Form two yang tercengang bagai menyaksikan pertunjukkan silap mata. Aku dengan kebengangan hanya senyap. Dan mereka menyanyaikan happy birthday to kak diba. Tak lama lepastu , satu jeritan " aspuri !!! perjumpaaan sekarang !" Ohh semua hli wakenabeb dalam toilet tu tercengan sambil membersihkan kekotoran di badan sambil menggelabah. Aku tanya dia orang dah ada kebenaran belum. Semua geleng. Ohh tidak pasti kami bakal dimarahi habisan dengan K.A nanti. Aku cuak kebebeh time tu, berlari mendapatkan telekung sebagai menutup badan dan memikirkan pinjam telekung juwa je lepas ni. Masa perjumpaan semua muka bengan denga kejadian malam. Okay maaf semua. Past is past, and let it be go ! Kami dipanggil K.A supaya mengaku danberdiri di hadapan. Waktu tu, kak Ummi Ezzaty bagi aku semangat kental untuk kuat dihadapan sana, aku hanya menunduk sepanjang kami diminta berdiri. Tunduk tanda bersalah. Waktu tu jugak hati aku berdoa kepada tuhan selamatkanlah kami dari di ambil tindakan tegas. Lepas perjumpaan kami bersemuka dengan K.A. AJK wakenabeb memang best ahh sempat gelak gelak dengan K.A, thank you to K.A sebab marah sekejap je. Hii. Then mandi mandi semua,yess padan muka kat juwa dengan piqa sebab kena teman aku membasuh baju sampai jam satu pagi. Okay mengaku kat sini, baju tu tak bersih betul. Hehh. Tapi aku tetap gembira dan menghargai kejutan korang ! the best of the year ahh :)