Salam :)
Okay now aku kat rumah. Semalam aku serius memang aku rasa tak sedap badan. Maybe stress kot. Bukan stress jadi pengarah pentomen macam umaimah cakap tu, tak tipu aku seronok mengarah filem. Dia je salah tafsir. So decide buat surat nak balik. Tapi sumpah otw balik aku tak sedap hati sangat coz aku lupa nak inform kat cikgu Raozah yang aku tak dapat tolong dia buat mural. K fine mesti semua orang marah aku sebab aku tak inform. Sorry teramat sangat ! Aku macam nak menangis kuat kuat je dalam kereta tu bile teringat hari semalam je aku dah buat lebih seorang down dengan aku. Arrggghhh aku jahat !

Rasa tak sedap hati tu sampai sekarang tahu tak. Okay even aku dapat MC dua hari tapi aku tabahkan diri untuk balik hostel petang ni. Insyaallah. Kita tak boleh lari dari masalah yang cuba kejar kita. Sebab kita memang takkan terlepas. Im ready with whatever things will happened soon. Im try to face it with kudrat yang ada. Ive no one that cn be my spirit anymore. So its time to me to raise my own spirit ! Tabah lah adibah tuhan ada dengan kau . Just do your right (: