Blog walkers

Welcome blogger and readers (: this blog just look very simple and crowded maybe. the stories are sometime bored, nonsense and best. But for your information,i treat my blog like my diary. So its up to me to write everything. Keep in touch and follow my blog. And dont forget to leave a comment beside on my story. Its the first step for me to improve the quality of my blog. Thank You

07 June 2011

Pentomen pun pentomen lah asal aku legaaaaaga

Salam :)
Semalam memang aku hot campur down gila vavi lah. Dengan bahasa ayat yang kau buat tu dah cukup buat aku cakap kat gambar kau macam ni ha "apa lah perempuan ni nakk sebenarnya !". Rasa kalau lah aku dah cukup kuat sekuat biskuat tiger -->aku pun tak tahu asal cakap kuat, aku kaitkan dengan biskuat. Eh suka hati aku lah deyy (!).--> aku nak buat macam ni ha dekat muka kau yang comel tu :-
Kau ni apehal ha ? Aku tak kacau hidup kau, kau nak kutuk kutuk aku kenapa ?
Nah hambek kau DUSH !

No comments: