Ohh tiba-tiba (:

Salam :)

Okay sebenarnya aku tengah atas katil yang empuk plus dalam bilik and and baru lepas solat zuhur. HAHA lambat gila kan aku solat, pukul 3.15 baru solat. Hii tulah seronok sangat dapat jumpa kawan dulu dan semasa. Actually aku tengah pening kepala gila gaban ni ha. Entah kenapa lah kan. Heh tapi dengan gagah aku lawan juga sakit tu demi nak tulis post ni ha.

Hari ini aku masuk kelas pukul 10 lebih sebab awal pagi tadi kelas Bio , huh aku jurutera takda kena mengena dengan sel whatever sel tu ha. So tu yg tk msk kelas. Wee . Masa on the way nak pergi sekolah ni, hati aku berdegup kencang mcm ni `dup dap dup dap` heh dia punya laju macam hape je , ni semua sebab berdebar nak tanya ayah pasal boleh balik tusyen tu nak keluar jumpa kengkawan. Yes aku memang susah gila dapat keluar tu yang rasa cuak kebebeh nak tanya, kang sebab musabab aku tak sesuai ke apa mau dia ceramah kalah Dr Fadzilah Kamsah. Tapi ya aku tahu ni semua demi keselamatan aku (; So , dah sampai kat depan TEDA aku beranikan diri tanya “Ayah, nanti balik tusyen kawan adik ajak jumpa sebelum dia balik Terengganu, boleh ?” ayah jawab “jumpa kat mana ?” aku jawab balik mcD” ayah kata “haa tu je lah tempat korang, tu nak balik pukul berapa ? bagitahu mama belum ?” aku kata “nanti nak balik adik call mama” ayah Tanya lagi “ada duit tak ?” aku aguk. Senyap 3 saat mungkin , ayah Tanya “pergi naik apa ?” aku kata “ naik bas kot” ayah tak puas lagi “dengan siapa ? ramai tak ?” aku menjawab dengan tenang walaupun acceleration jantung aku makin bertambah “dgan elly anak mohid”. Huh ayah senyap je. Okay green light. HAHA.

Bila sampai sekolah, ni bab yang aku tak suka bila datang tusyen sekolah pukul 10 lebih , time tu budak lain tengah rehat so senior macam batak lah keluar2 dengan motor ( lelaki ). Dahl ah ramai, so normal lah kalau aku cakap aku segan nak masuk pagar. Tapi aku buat tak tahu je, aku jalan masuk then ada pulak mister biskuat dengan motornya “wei balik lah wei, asrama cuti” heh papelah kau. Sampai kelas semua tengah makan, sokey aku tengah kenyang then syima macam bahagia gila, gelak gelak lebih sebab aku baru dating so aku mcm tak tahu apa topic perbualan dia orang. Better aku mendiamkan diri dari menyampuk. Haha. Bila kelas fizik dah mula, cikgu Aniza perasan je yang sabtu haritu aku dating lambat dia Tanya “diba kenapa sabtu datang lambat ?” aku jawab “saya tersalah jadual” cikgu Tanya lagi “ ohh mesti kamu ingat Biologi kan ?” aku dengan perasaan segan “aah hee” cikgu dengan muka peril “hee saya nampak je kamu jalan”. Hee seriously saya malu lah cikgu.

Pergi mcD dengan kereta umi juwa ( Ustazah Roslawati ). Sampai je aku Nampak alisa budak baru dapat D3100, whoa untunglah ((: Dia muka teruja Nampak aku. HAHA *perasan. Ayunni masuk terus jom tempat. Aha tempat sempit juga sanggup sebab nak plug cas laptop. Masing on gadjet nak online. Peh tak boleh blahh , dah lah tak beli apa lagi. HAHA. Bengan gila bila hphone aku yg comel cute dan cun (C3) tu tak boleh onl . Phone tu memang mcm tulah, bila nak balik baru boleh. Tengah duduk duduk tu Nadhirah call cakap nak sampai. Wuu semangatt nak jumpa kawan aku ni ha ((: Tak lama tu dia sampai. Then tengah tunggu order , ada budak cucuk aku. Dengan muka terkejut pandang belakang, whoaaa twin aku lah ha pun ada. Tu yang tittle post aku ohh tiba tiba, sebab yang lain rasa tiba tiba ada nadh, and aku rasa tiba2 ada Emilia adila . Tengah makan borak semua, aziemah pulak dating, sekali lagi tiba tiba. hoho. Macam biasalah online berfoto semua. Okay tiba tiba lagi aku jadi sakit kepala. Aku kalau dah sakit kepala kena terus baring. Tapi tadi meja gila penuh so no space nak baring. Aku pun tenung lah kat luar sambil nyanyi , cakap sorang2. HAHA aku memang aneh pelik dan lucu (3 in 1) kalau pening, pening je pun tapi effect macamorang nyanyuk. Emi macam gelakkan aku, haha tak kisah lah, aku memamg out of control bila pening , jangan pelik .

Budak ni tak tahu asal dari mana bolh ada sebelah meja ayunni. ehem ~

Hmm. Then tunggu Sabrina tak datang2 sampai yang lain dah balik. Bila mama sampai baru nampak kau,

oh mak kau (OMK) bila Sabrina datang dengan budak gua. Wee dia kacak macam pelakon kisah kaisara yang adi ke sapa tah tu. Sebab phone tengah lapar (RMo.oo) aku pun decide beli

tiket panas enam ringgit sebab baki tiket panas tu masih lagi banyak. Malangnya yang ada Cuma lima belas ringgit. Err tak kaya ah nak beli banyak tu tapi tak guna hbs pung. Hadoi terus ingat nnt balik nak text Rina belikan kat stor itu (the store) . Tapi dia dah nak pulang Putrajaya. Hmm nasib rina share RM5 so kenyang sikitlah si tiga aku tu ha.

Okay dah mata aku yang macam ELMO tu dah ‘HENSHIN’ mcm MASHIMARO pulak sebab mengantuk and sakit kepala makin kritikal. K aku menarik bantal dan melelap mata dulu haa. K bye -.-

*sorry mcm hura hura post ni sebab dh menggelabah nk post. and entry ni dh save lama cuma baru post (: