Blog walkers

Welcome blogger and readers (: this blog just look very simple and crowded maybe. the stories are sometime bored, nonsense and best. But for your information,i treat my blog like my diary. So its up to me to write everything. Keep in touch and follow my blog. And dont forget to leave a comment beside on my story. Its the first step for me to improve the quality of my blog. Thank You

31 May 2011

Copy soalan kat blog orang. tehee

Salam :)
Disebabkan aku tengah bosan gila tahap dewa, so usha blog orang. Then jumpa soalan tag kat blog Alia Norli. Dengan tak malu, apelagi aku copy paste lah. hee ~

1. Siapa engkau sebenarnya.
> Siti Adibah Bte Rosman
> Form 4 SMK Banting
> Budak kuat menangis
> Gila shopping
> Pantang ada duit banyak, wuhuu aku tk suka kumpul duit ;)

2. Benci?
> Lelaki menggatal
> Haiwan berbulu tapi suka tengok, tak suka dia dtg dekat
> Kawan yang mulut longkang
> Kawan yang burukkan aku and muliakan dia
> Orang yang benci aku
> Bila tengah sale tapi dompet penuh syiling aja
> Kepada keboringan

3. Sayang?
> Allah
> Family
> Bestfriend bukan badfriend
> Facebook
>Blog
> Handphone
> Camera

4. Setiap kali nak keluar mesti bawak apa?
> Handphone
> Camera
> Duit
> i/c ( kononlah, pdahal aku tak suka bawak dompet merata, klau boleh nak bawak sekepul wang je dlm poket )
> Selipar spare

5. Apa yang tak tercapai lagi?
> Straight A dalam mana-2 peperiksaan
> EOS5D
> Shopping tanpa sempadan
> Domokun collection
> Photoshoot diri sendiri
> Meet YUNA sayang
> Kawan setia di SMKB
> Rasa dihargai
> Jumpa kawan 2010
> Kebebasan hang out dengan kakak !

6. Tentang diri anda?
> Gedik
> Berlagak
> Poyo
> Suka pikir negatif
> Suka cari salah orang
> Kuad menangis
> Berlagak tabah padahal hari2 jumpa maa nangis
> Suka merendah diri bila orang Puji walaupun dalam hati dah KEMBANG :P
> Suka buat ayat yang menyinggung orang sebab orang selalu buat aku , ill pay back, aha :P

7. Hati sudah terisi? Berikan ciri-ciri si dia itu.
Ya , belum
Hee suka soalan ni, * auww gatal *
> Sama tinggi atau lebih sikit
> Sawo matang / kuning langsat
> Penyabar
> Hormat orang tua
> Suka kan budak budak
> Stylo
> Boleh buat orang gelak, opps bukan loya buruk okay
> Pembersih
> Rajin berjalan
> Romantic
> Sweet
> Boleh nyanyi even tak sedap, so boleh dodoi aku. haha

8. Kenapa sayang kat atas tuh?
> NO COMMENT

9. Dah jumpa kawan sejati?
> BELUM

10. Apa pandangan anda tentang tag random ini?
> okay lain kali buat lh lagi --'

11. Apa pandangan tentang orang yg tag anda ni? Nak satu perenggan ;p
> Haha ni tag curi ah wea :D

No comments: