Copy soalan kat blog orang. tehee

Salam :)
Disebabkan aku tengah bosan gila tahap dewa, so usha blog orang. Then jumpa soalan tag kat blog Alia Norli. Dengan tak malu, apelagi aku copy paste lah. hee ~

1. Siapa engkau sebenarnya.
> Siti Adibah Bte Rosman
> Form 4 SMK Banting
> Budak kuat menangis
> Gila shopping
> Pantang ada duit banyak, wuhuu aku tk suka kumpul duit ;)

2. Benci?
> Lelaki menggatal
> Haiwan berbulu tapi suka tengok, tak suka dia dtg dekat
> Kawan yang mulut longkang
> Kawan yang burukkan aku and muliakan dia
> Orang yang benci aku
> Bila tengah sale tapi dompet penuh syiling aja
> Kepada keboringan

3. Sayang?
> Allah
> Family
> Bestfriend bukan badfriend
> Facebook
>Blog
> Handphone
> Camera

4. Setiap kali nak keluar mesti bawak apa?
> Handphone
> Camera
> Duit
> i/c ( kononlah, pdahal aku tak suka bawak dompet merata, klau boleh nak bawak sekepul wang je dlm poket )
> Selipar spare

5. Apa yang tak tercapai lagi?
> Straight A dalam mana-2 peperiksaan
> EOS5D
> Shopping tanpa sempadan
> Domokun collection
> Photoshoot diri sendiri
> Meet YUNA sayang
> Kawan setia di SMKB
> Rasa dihargai
> Jumpa kawan 2010
> Kebebasan hang out dengan kakak !

6. Tentang diri anda?
> Gedik
> Berlagak
> Poyo
> Suka pikir negatif
> Suka cari salah orang
> Kuad menangis
> Berlagak tabah padahal hari2 jumpa maa nangis
> Suka merendah diri bila orang Puji walaupun dalam hati dah KEMBANG :P
> Suka buat ayat yang menyinggung orang sebab orang selalu buat aku , ill pay back, aha :P

7. Hati sudah terisi? Berikan ciri-ciri si dia itu.
Ya , belum
Hee suka soalan ni, * auww gatal *
> Sama tinggi atau lebih sikit
> Sawo matang / kuning langsat
> Penyabar
> Hormat orang tua
> Suka kan budak budak
> Stylo
> Boleh buat orang gelak, opps bukan loya buruk okay
> Pembersih
> Rajin berjalan
> Romantic
> Sweet
> Boleh nyanyi even tak sedap, so boleh dodoi aku. haha

8. Kenapa sayang kat atas tuh?
> NO COMMENT

9. Dah jumpa kawan sejati?
> BELUM

10. Apa pandangan anda tentang tag random ini?
> okay lain kali buat lh lagi --'

11. Apa pandangan tentang orang yg tag anda ni? Nak satu perenggan ;p
> Haha ni tag curi ah wea :D