Last post before back to hostel (:

Salam (; Okay lama kan tak baca post aku yang merepek. So lets start. Start dengan apa ? Aha start dengan cerita kat asrama lah pun. Ye lah aku en hostelian so masa masa hidup aku selama setahun tujuh bulan lagi akan habis di asrama SMKBanting, insyaallah :) Minggu pertama, Dari isnin hingga selasa aku menjadi helpers bola baling sekolah. Ohh tidak lah seronok sangat dah lah muka aku berbelang hitam. Hiash malu betul bila semua nampak aku menyatakan yang aku gelap and hitam. Semuaa ! Faham tak semua ? Ramai tahu. Haish Tapi seronok juga kot buat kerja mengutip bola lah mancatat skor dan sebagainya. Minggu kedua, Hari ahad bersamaan 10 April 2011, dorm aku, Gemilang 4 a.k.a ong-ong entreprise menerima ahli dorm baru. Wahhh ! Siapakah mereka ?


Nur 'Ain Najwa Mohd Arif & Iylia Azura Mohd Mohid :)


Juju and Jura ,


Kami mengucapkan welcome to ong ong ((; Yess kami memang tersangatlah pelik. Kebanyakan budak-budak dorm memang kebudak-budakan so minta maaf kalau aku dan mereka buat anda berdua tidak selesa. Ahaks aku macam menyampah pulak dengan ayat yang sangat sopan. HAHA Okay Juju and Jura welcome again :)) Jangan pelik aku kat dorm suka menjerit jerit macam mak tiri sebab budak dorm memang perlu aku macam tu kalau tak sumpah dorm memang bersepah gilaa.


Isnin 11 April 2011,


Piqa,umai,Jura and Aku menanti Syima and Juju punyalah lama. Ohh ye lah anak ummi rindu ummi kan. Tak pa aku faham , juju. Then Syima macam semangat gila lah kan "diba diba, nak ikut tak pegy tadarus kat masjid kanchong ? umi nak 20 aspuri form4 dulu." Aku mcm takdelah suka sangat biasa biasa sudah. Tapi bila mai habak kat kawan lain. Haish semangat sungguh. HAHA. Tunggu bas macam lama pulakkan. Then hujan pulak. Haish sabar je lah. Lama lepas tu bas pun sampai syima sekali lagi semangat naik bas. Satu je aku nak cakap "Batak". HAHA [ sound effect : joking ]






Jumaat minggu balik,


Malam tu aku dianggap bertukar menjadi Hulk Hagon sebab marah budak dorm tak dengar cakap. Aku memang dah agak akan ada yang merungut dan bengang dengan perangai aku malam tu. Tapi aku diamanahkan menjadi ketua dorm. Kena pastikan dorm sentiasa terkawal dan bersih. So tak kan sebab tak nak dibengang oleh budak dorm aku perlu berlembut till abaikan amanah. Aku nak jawab apa akhirat nanti ? So aku ada sebab kenapa aku marah malam tu. Sebab arahan aku diingkar. Kan kena gotong royong so bagi lah kerjasama. Ni buat tak tahu je. Sapa tak hangin kan bila dorm bersepah and kotor. Jijik tahu jijik ? Suka hatilah nak marah ke bengang dengan kak diba awakk ni. Ada aku kesah ? Asalkan aku hidup dalam dorm tu selesa. Okay tyou bagi kerjasam malam tu walaupun ada satu muka yang minta penampar. Dont though that i dont know what you said about me baby (:


Sabtu di rumah,


Basuh , gosok baju perkara wajib setiap sabtu yang mesti aku buat. Then malam tadi aku dan family pergi makan di piza. First ayah bawak beli makanan kering untuk bawak balik hostel then baru pergi piza. Bila naik ada sorang pekerja ni lelaki dia pandang aku and selamat datang. Aku macam pelik sebab kat pizza pun dah jadi macam hari hari ke dari jaug ucap selamat datang. Tapi aku abaikan. Ohh mama chop meja depan schoolmate. Senyum (;