Dah cukup faham erti bosan -_______-

Salam (:

Face Pictures, Images and Photos

Okay now tengah gilaa boring. Heh cuti seminggu sumpah bosan duduk rumah. Aktiviti pun tah apa je. Tengok bola then tengok tv tidur dah tu je cuti ni aku buat. Haish memang menggemukkan badan betul. Siyesly now aku dah gemuk weh. Masa pergi stadium hari apa tah haritu, pakai jeans yang baru beli 31 DEC 2010 tu whoaa dah ketat ! Gilaa ahh masa beli still ada ruang lagi 2 cm tapi now dah takda ruang udara. Err sumpah geli aku pakai jeans tu. Rasa mcm aww geli ahh jeans ketat nak jalan pun kena cover sebab nanti ada mata mata lelaki tak bertanggungjawab usha kaki aku yang hot tu. Aha aku dah mula merepek. Ape ape je lah. Semalam aku ikut mama pergi ambil kakak kat UiTM Shah Alam. Heh tunggu lama pulak kakak aku ni. Okay online dulu kat bawah then dia sampai panggil tolong angkat bagasi dia kat bilik. Homaigod ! Bilik dia tingkat tiga tapi aku naik tang step by step punya lama plus penat tak sampai jugak tingkat 3. Gila lah ! Kalau kat asrama banting tu tingkat tiga dia ibarat tigajkat empat aspuri (tambah lagi satu tingkat aspuri) tak faham ? abaikan >.<>bosan kan ? Sebab tittle aku pun pasal bosan. HAHA. Tunggu agak satu jam setengah nak settle semua tu. So agak dah zohor kebetulan bosan, cepat cepat aku ajak mama solat ceh time ni lah solat menepati waktunya. HAHA . Dah pulak dalam surau tu, bukan amai ke busuk ke kotor ke. TApi alamakhai telekung dia grr dah ada polka dot hitam dan coklat. Err geli geli nak pakai. Tu lah mengada tak bawa telekung sendiri, ye lah pergi mengejut mana lah terfikir nak bawak telekung. Mesti orang lain bengangkan aku tarik tarik telekung punya lama menyebabkan orang lain nak pilih telekung pun lambat. HAHA hak pengguna :) Btw moral of the story, kalau pakai telekung awam janganlah pergi kesat kesat gincu lah , luka lah aww geliahh and and ada pulak yang suka kesat muka tengah basah dengan air wuduk guna kain telekung, kan air wuduk je pun , orang yang tubuhnya basah dengan air wuduk sepanjang solatnya, di ke akhirat nanti air wuduk tu lah yang back up kita tau ? haa see kan aku dah ceramah. Okay lepastu dah siap sola tu aku pergi kat cermin nak pakai tudung. Then depan aku ada seorang ibu mengandung. Ehm muka dia innocent sangat. Aku tak boleh tengok ibu mengandung macam tu nanti mesti rasa macam ehm tersentap. Aha aku pelik ? memang pun. Then sebelum ni aku nampak dia baru masuk kat imigresen ambil borang macam ehm susah sangat dia berjalan dengan perut memboyot. Tapi aku bukan moster boleh dukung dia kan. So aku cuma boleh berdoa dalam hati "YA allah permudahkanlah ibu mengandung ni meneruskan hariannya". Then masa kat cermin tu, ada seorang akak ni memang bukan sangat kerabat dia and dia memang tak kenal pun akak tu. Umur akak tu umur remaja dalam lingkungan lapan hinga dua puluh tahun kot. Dia buat apa ? Dia tengok ibu mengandung tadi duduk bersimpuh macam tahiyat akhir sambil memakai tudung dengan payahnya, akak tadi pun pergi kat ibu mengandung tu and pakaikan tudung stail wardina yang lilit atas tu and lipatkan tudung dia alahai kemas sangat wajah ibu mengandung tersebut sejurus akak tu selesai memaikannya. Beza sangat dengan wajahnya masa aku nampak mula mula kat imigresen tu. Mulianya hati akak ni kan ? Akak ni bukannya remaja perempuan yang memakai baju jubah atau baju kurung dengan tudung labuh atau berpurdah tapi dia memakai tshirt disarung dengan cardigen berseluar jeans dan bertudung bawal. Bukan senang kan nak tengok budak perempuan baik macam ni ? Aku pun tak semulia dia kot. Aku macam "kenapa aku tak terfikir buat macam kak tu ha?". Perasaan malu aku yang tak bertempatlah sebabnya. Ehm. Then dah beres semua mama ajak makan kat kfc. Ya ampun ramai gila pengunjung kfc tu. Mama macam biasalah menyerahkan duit dan segalanya kepada kami sebab mama memang tak suka berurusan kat tempat macam ni. HAHA. Order blablabla then takda. Papelah sakit hati je tau dah lama nak tunggu. Hehe tak suka kfc PKNS Shah Alam tu. Lopek. BAnting jugak terbaik. Mcd pun sama. Haih. Patuh keluar kfc hujan lebat fuh mama selamba main redah je dah lah dengan muzik petir kboom sana boom sini. Err aku pun selamba je lah jalan saja jlana slow slow semua tengok aku macam orang gila jeaku ni, ye lah hujan lebat aku jalan rilek je tak payung guna ke tangan ke pap. Kereta belakang aku dah hon aku buat tak tahu je. Ahah hak pengguna jalan :) Then balik okay ayah betulkan tenet aku buat lempeng whoaa. Macam dorayaki bees ahh ! HAHA. Then malam pergi masjid ada ceramah. Ingat tak best. TApi aku cuba sedaya upaya fokus. Yey berjaya fokus. And jadi best ceramah tu. Cerita macammacam pasal islam and terkagum bila ust tu kata seorang muslim berjaya menawan hati perempuan kristian memeluk islam hanya dengan bercerita satu jam je. Whoaaa hebat! Macam teringin nak cuba Ceh padahal nak cerita nanti pasal islam betul2 pun nanti tak tahu kang terpesong susah. HAHA. Then balik online sampai pukul satu ayah marah offline. Tengok kadiena misscall. Huuu rugi tak jawab:( K dah panjang kan ? and and kakak nak pakai tenet pulak sebab broadband dia tak bayar. Lawakk. k bye :)