Rindu PTMS :(
PTMS tu apa ? PTMS tu short for Pusat Tusyen Minda Saintis. Ehm rindu sebab aku pernah tusyen sana selama lebih kurang tujuh lapan bulan kot. Lepas tu stop sebab check in Hostel. Rindu saat terkejar kejar balik sekolah pegy tusyen, rindu nak duduk kat belakang sekali dengan aina bila penuh, terpaksa syafiq duduk sebelah. Hm mesti kau buat aku tak boleh belaja kan. Haih then gelak gelak je lebih patutlah result PMR mcm hape. Then kali terakhir kita duduk sebelah kau ajar aku tajuk transformation. Kau gelakkan aku bila aku tak paham kan ? Aku suka wehh. Ehm. Aina, rindu nak gaduh padam whiteboard dengan kau,duduk sebelah kau,tiru kau. Then rindu time rehat pegy megah ramai ramai dengan syafiq , acap , ramadhan, fadhil , syahmi. Then berebut sape beli dulu , then kat luar megah tengok korang lompat lompat panjat pagar syafiq je tak berani. HAHA lembek lah kau :D Takk gurau je kau kan gagah. HAHA Then main baling baling ais . Yeyy aina hebat ! Err rindu semua tu. Lastly, tahniah semua sebab berjaya. Rina tahniah yaw enam a, aina lima a, syafiq enam a. Whoaaa semua terror belaka. Yess thank you fer everythings (: