Blog walkers

Welcome blogger and readers (: this blog just look very simple and crowded maybe. the stories are sometime bored, nonsense and best. But for your information,i treat my blog like my diary. So its up to me to write everything. Keep in touch and follow my blog. And dont forget to leave a comment beside on my story. Its the first step for me to improve the quality of my blog. Thank You

28 January 2011

Le tour de langkawi start depan rumah. HAHA

Bermula (:


Hey hey korang . Selamat bercuti semua yaww. Okay kali ni nk masukan entry pasal LTDL tu hah . Semalam time balik rumah, awa pesan "kak diba, esok ready EOS tau ada LTDL"Ohh okay . Then pagi tadi lepas solat subuh ayah pulak "Adik, nanti dalam pukul 9 ke tengok jalan lengang , pegy naik jejantas. Amek gambar dari atas lawa. ya? " Err okay okay. So tunggu punya tunggu pukul sepuluh bunyi polis yang ninonino tu. Terus lari keluar rumah, tengah berdiri tu wahh ramai gila penduduk kampung menonton. Then banyaklah kan kereta van lalu. Satu van lambai lambai, aku pun balas lah balik. Then dy suruh amek gambar dy, aku pun ameklah, dy pun keluar kan DSLR dy amek gmbr aku amek gmbr dy. HAHA then van belakang tu "ehh dik abang pulak". HAHA okay lah amek lh jugak. Then dy hon van depan tu " woi kau tak guna ya ambik kesempatan. Booo!" HAHA papelah gaduh sebab aku. Hadoy hadoy.


Ni lah yang aku maksudkan ;)


Abg abg sekalian, tolong jangan gaduh sebab saya :D

Huwaa nenek nak jugak :D

No comments: