Blog walkers

Welcome blogger and readers (: this blog just look very simple and crowded maybe. the stories are sometime bored, nonsense and best. But for your information,i treat my blog like my diary. So its up to me to write everything. Keep in touch and follow my blog. And dont forget to leave a comment beside on my story. Its the first step for me to improve the quality of my blog. Thank You

13 January 2011

KENAPA SAYA SERING RASA KAWAN TAK PERNAH HARGAI SAYA ?

Tak payah lah nak hargai aku sekarang .

Atau pura pura hargai aku .

Atau berlakon sayang aku .

Atau menipu rindu aku .

Atau berbohong aku masih kawan kau lagi .

Aku dah tak sayang kau lah wahai KAWAN.

Sebab apa ?

Sebab aku susah kau mana ?

Sebab rahsia kau sepuluh, kosong aku tahu .

Sebab aku bukan LAGI yang pertama tahu kau sedih, HAHA mungkin yang terakhir.

Sebab kau hanya cukup syarat sahaja kan bagitahu aku kau sedang sedih padahal HAHA kau dah okay masa tu.

Sebab kau dah tak layan aku macam yang kau katakan lima huruf tu 'BFFTD' .

Sebab aku dah tahu yang DIA adalah terbaik dan bukan aku yang terbaik.

Jadi sebab tu lah aku tak menangis dah sebab kau .

Buat apa aku menangis LAGI sebab kau padahal kau tengah ber yeyy yeyy dengan kawan-kawan kau yang lain kan ?

Ohh buang aku macam objek dah luput tarikhnya .

Hinanya aku bila hanya mendapat 4A 4B kan ?

Tapi terima kasih atas semuanya (:

Terima kasih kerana air mata aku jatuh hanya sebab kau.

Semoga ini kali yang terakhir aku menangis sebab kau walaupun aku telah cuba untuk tidak lagi menangis !

1 comment:

Nana je laa , said...

jgn menangis ,
aku an adew ,
aku sayang ko =)