Yeyy zety kau dh tk cute ahh weh :D

Izzati Nadiah Hj Nor Azman memang camni
Dia merasakan dy tak comel tapi cute .
HAHA
Semalam birthday budak atas ni .
Izzati , adibah dah send message wish kat kau pukul 12.18 a.m . Tapi kau tk dapat ehh ? Sebab aku send kat 014 bukan 017. AHAHA lupaa. Btw adibah doakan awak sukses dalam hidup, jadi anak yang solehah untuk Hj Nor Azman & Puan Hasnah kay ? And semoga kau jadi kawan yang baik untuk aku :) Dan yang lain. Malam tadi adibah call kau kan ? Tersenyum aku dengar suara gembira kau yang agak gedik tu. Tapi tak tipu , terubat rindu aku at kau weh. Kau yang baik untuk aku, kau selalu kuat kan semangat aku terus sabar. and kau selalu buat aku tersenyum dan ketawa dalam menangis. Ahaha tak payah ingat lah betapa akrabnya kita tahun 2008 dulu ehh. Macam hanjeng dengan kucing kot. Aku suka kawan dengan kau even kau gedik ke hape. Tapi bagi aku kau tk lah gedik mana kan. Cuma ciwek je lebih :D Sempena hari kau yg bahagia ni, aku doakan kau makin comel ehh diambang remaja ni :) Esok kita jumpa kan ? Yeyy :)