NEW POST

Last week sepanjang hari hari aku di Banglo milik Cikgu Sabri .
Macam macam peristiwa berlaku wea.
Suka duka semestinya ada.
Aku lalui semua tu of course dgn Rina terhebad , Nadh terbaik , Elly terbest , Aliin tersayangg.
Kedukaan yg aku lalui : Ada org bertanya tentang perkara silam.
Ohh kontroversi gilaa !
Aku tak suka tahu ?

If kau percaya aku , kau kenal aku , mesti kau tahu jawapan apa kau perlu jawab untuk semua soalan yg diaorang tanya tu kan ?
Hmm thanks to Nadh, Rina, Elly, Aliin sebab korangg lh aku ada semangat nk terus hidup time mcm ni.
Okay finish cerita tu.
Then ada pulak kes Hostel regrets tak terlibat .
Hmm gaduh dgn Kak Syikin sampai nangis, grr gediklah adibahh ni !

Next bab ,
Geramm gilaa berapi dengan AFNAN tayangg gambar aku mcm hape .
Kau tak pulangg siyap weaaaa !
TAMAT.

Next ,
Aku dgn Fatiin A dh macam orang kuat pulak bab nak pegy Perak ni.
Hari hari cari budak budak sampai bosan dah kot budak budak tuh.
Ahahaha
First time pegang duit beribu wohh :D
Jadi Ah long dgn Fatiin .
Huhuu

Next,
Activity post PMR terbaikk ,
Buat Mural .
Ohh suka sangat dapat buat dengan mereka yg super duper gilaagilaa.
Yeahh !
Nadh dh berjaya jadi mcm Kaka Diena .
Fizzy ? Amacam ? Buatlh lagi. Padan Muka kau !
HAHA
Oyeah aritu My Beep Beep ajak pegy Alamanda :D
HAHA Lawak anak emak sorang ni .
But, tak dpt join sepenuhnya activity Mural tu sebab kerjaya sebagai Ah Long .
HAHAHA

Next,
Harini ni beday Fatiin isteri aku.
HAHAHA
Nak ckp aku lesbo silakan -___-
Okay aku mengaku.
Ni semua plan aku dgn kerun.
Hmm pendiam kan ahli aku ? HAHA
Sorry aku cuma nak kau happy jea .
Sorry kalau ni semua buat kau lagi down or etc .
Just kau kena tahu :



  • i'm feel so lucky to hve u
  • you're the best fr me
  • even kita byk gaduh, tapi tanda syg kan ?
  • aku sygg kau ketatt wea
  • sorry lupa wish tu
  • sorry if im not the one of ur buddy who make u smile today, but please know im try fr it
  • ta mampu nk bg SR
  • BFFTD tahu ?

*Photos upload lain hari okay ?

Bye ;))