Blog walkers

Welcome blogger and readers (: this blog just look very simple and crowded maybe. the stories are sometime bored, nonsense and best. But for your information,i treat my blog like my diary. So its up to me to write everything. Keep in touch and follow my blog. And dont forget to leave a comment beside on my story. Its the first step for me to improve the quality of my blog. Thank You

22 October 2010

Heyy
Hey korangg ! Lama kan tak masukkan cerita ?
Yess aku busy .
Selalu plan balik Hostel jea nak update blog .
Tapi mesti tak akan makbul.
HAHA *merepek.
PMR
Sumpah takut gilaa .
Dah buat revision .
Tapi rasa macam semua soalan tu ergghh complicated :(
Menangis waktu paper science dua .
Ohh kalau perasan tu korang buat bodo jea lh ehh ?
POST PMR
Ohh boringg gilaa kott dah habis PMR .
Dulu tertunggu tunggu bila nak habis.
Now boring pulak .
Errr hostelian lebih memahami erti keboringan ini :
Cikgu buat program mcm2 .
Tapi aku hanya akan melayan mimpi .
HAHA
Ohh aku budak baik, ikut semua program tak lari pun .
Tapi minggu ni aku tak ikut pun sebab tlg cikgu seri banum hias makmal .
Ohh bahagia !
PERGI TAK KEMBALI
Hmm mesti korang dah paham tittle ni kan ?
Okay hari khamis bersamaan 20 Oct 2010 kott.
Eiyla : Wea, Fatin cakap dy jadi pegy rombongan tu.
Diebot : (Hm hm nak kena budak ni, tak reti2 nak dtg) : marah
Eiyla : Dibaa, kau thu kan kenapa fatin tak dtg ?
Diebot : Hm demam panas.
Eiyla : Ehh tak, dia nak cakap dia nak dtg hari ni, tapi.. kau kenal kenny kn ? syazni ?
Diebot : Haa kenal
Eiyla : Haa dia meninggal dunia malam tadi accident .
Diebot : Haa ? (dalam hati gila terkejot) inalillahiwainnalillahiroji'un (Emaa ! Mst dy sedih)
Eiyla : Ehh nampak kak kyla taa ? Fydzz suruh bagitahu and dy suruh kirim salam
Diebot : Aaaa, dy biasa dtg lambat. Blm dtg kot.
Eiyla : Mana ni,
Diebot : Ehh tu kak moyy , kak dibaa semua dh nangis mesti dh tahu
Eiyla : Ohh okay lh
Terus ohh tak jadi marah Fatin. Hee
Then lari bagitahu Aziemah.
Truly, semua terkejut.
Balik dorm kak diba bagitahu blabla.
Hm hm even aku tak kenal tak rapat tapi tetap tumpang sedih sebab semua orang senang dgn arwah.
AL FATIHAH ~

No comments: