GRRRR --'

Okay start dgn story of communication day .
Err, fr sure dissopinted gila tutt dgn result trial .
Mama dtg awal kot.
Tgh khusyuk bt paper geo.
"Haa ! Diebot,," hafizi teriak.
Ohh mama dh sampai .
Then knon nk kluar lh cri mama.
Then kak kyla and kak paos dtg nak jmpa .
Okay, thanks for the admire for the yellow hello !
Then mak ftn dtg.
Okay duduk discuss dgn ckg sabri.
Ohh sumpah terkejot dgn akuan ckg sabri.
Tp okaylh, amin ya robbal al amin.
Kesiyan mama kena msk schl lmbt sbb sy.
Ohh sorry, and thank you.
" After ths, no more online. I warned you "
Grr :(
Ni pn sbb kaka smpn lappy kt bilek, bole lh curi2. Yeah :D
Jhtnya lh aku kn ?

Td bru bce blog wanis.
Knapa mention nme kteang wea ?
Aku tknk terima "kad misteri" berbau sman lg wea !

Cukuplh org dh benci aku mcm aku mmg slh .

Now, she labeled me : Perosak Rumah Tangga.
Ohh shit ! wth ?
Korang bole tak jgn fitnah aku mcm ni ?
Aku tknk laki korang lh wea.
Kalau pandai kachak bergaya takpa.
Ni hm hm !
Stop, tak nk dh cerita tentang kad misteri plus tuttt .
Kang ada pulak posto dtg hntr surat mahkamah sebab biffle dy bace belog ni ha.

Btw, musuh utama aku skrg hanya kau !
Hanya kau !
Hanya kau !
Aku benci kau foreva and never give you a forgiveness .

Ingat kau kachakbergayachantekayulagicomel lh ?
Okay, send me a invitation : GTH !

I'll send you back : GTh
Bcse you've judge me like tuttt
Allegation me so hard .
Then, at the fade you're the LOOSER !
And i know you've know that and close up ur sin quickly is better lol !
At schl mybe aku tk sengaja senyum then perasan aku suka kau !
Grr.

Blahhh !
Dont ever you try to say sorry to me aftah you judge me so hard.
LOOSER go awayy .
You're not in my list of buddy more and i've give up to give you a forgiveness more .