Lots Of Story

Okay sorry sebelum sebelum ni tk dapat nak update tahap memuaskan lima bintang .
Atas sebab, sibuk study untuk menyambut kedatangan Trial .
Fuyyohh !
Hebat tak ayat aku ?

Hm hm , menjelang trial biasalah kalau adat saling bermaafan tu .
Round satu sekolah minta maaf semua .
Bagi diri ini, saya dah maafkan semua dengan seikhlas hati .
Ayuh kita lupakan kisah silam yang datang merenggangkan kita .
Harus ikhlas dari hati lah pun, kalau tak apa guna lafaz " Aku maafkan kau " .
Bila bermula detik malam PCB , ketua dorm yang berwibawa datang menjenguk di katil ku ,
" Hm hm, dah sedia ? peralatan dh cukup ? "
Ehh, mcm mama pulak dah Kak Jiha ni .
Tyou bcoz ambil berat yea .
Setiap mlm aku belajar dengan Rina dengan penuh tekun ,
Kesana ke mari bawa buku latihan .
Wahwahwa, bukan tunjuk baik okayy .
Kami serious .
Saya rasa kami dh usaha yang terbaik .
Bila saat hari terakhir PCB, gembiranya hati .
Dapat balik lagi tu .
Tapi kteang tak lupa untuk study .
Rina study sampai pagi buta tinggalkan aku tido sorang-sorang .
Hm hm ;D
Secara keseluruhannya :
Hari pertama aku menjawab kertas bahasa melayu satu, tidak mustahil untuk target A pada kedua-dua kertas sebab kertas satu okayy manakala kertas dua aku hanya bertawakal,begitu juga dengan paper science,english dan maths. Sejarah Khb, pasti pada sasaran A.

Geo pd mulanya aku target A/B tp mlm td aku terbaca posting Ckg Sabri .
Dush ! Dia sedih dgn result kami .
Bkn target sy lari .
Tp sy tawakal sahaja lepas usaha sunguh sungguh.
Ehh ! latest news, td borak dgn ckg Yus,
Tahu tk dia ckp apa ?
"ckgu dah tanda kertas awak!!ada peningkatan yg sgt2 baik...tp markah,surprise!!!"
Jujurnya, aku kembang lh pun. Alhamdulillah.
Aku di kedudukan baris pertama kedua dari belakang.
BB046K020.
Sebelah Azim, hari2 study dgn dy.
Fuhh, azim gossip tak nak hot pulak :D
Hari2 kena buli, kena call .
Heyy nsb lh kau dh kata aku baik.
HAHA
Seterusnya, Haa my super lova, Fiena bg hadiah kot.
Comel sgt .
Thanks sygg <33
Tamau gaduh dengan Afnan lg ;(
Grr mlm td ada budak sekolah tk hbs kuanggja hntr msg .
Tuduh aku blablabla .
Tu lh kau, tk pikir pnjg logik2 .
Bak kata Hafizi "Sekolah tadika lari, sekolah rendah tk hbs, sekolah mngh main jea thu"
Lantak kau lh, penat aku nk mengalah.
Dulu sampai sekarang suka lh sangat nk tuduh aku perosak rumah tangga.
Apa makna FUCK OFF weah ?
Aku tk thu, tp aku thu tu bad word kan.
Lantak kau lh, aku mls nk kenal kau lg.
Lagi ?
Haa rindu kak diena muah muop pinah .
Last week, busy study tk dpt text call dy.
Smlm kteang text dri petang smpi 2:30am .
Mlm td text dengan Fiena,Rina,Kak Syikin,Kak Diena and Azim .
Mcm banyak jea kredit aku .
Tp sbb syg korang lh aku buat .
Cehh
Then Azim call, borak gelak merepek gossip setengah jam .
Fuhfuhh, tk penah borak lama tu.
Batakkkk --'
Pg ni online saja saja.
Borak kt Fb dgn kakak ,
Plan nk shopping raya.
Wah , bahagianya dpt keluar dgn dy <33
Okay dh hbs cerita dah:)

Borak dgn ckg yus :)