Aziemah Arif !

Kenapa title jea dh nama dia ?
Hishh korang tahu tak dia suka buli adibah ni kat Hostel .
Tahu lh saya junior .
Masuk dorm terus tarik selimut then bawak lari sampai aras tiga .
Dengan badan kerempeng ni lah saya mengejar dy .
Tapi hakikatnya semua kata "Haa mana ada Aziemah dlm ni" .
Hehhh --"

Then saya takut dengan mata dia .
Ohh dia buat saya meraung taknak pujuk .
Tapi bila saya yg buat dia merajuk kena pulak pujuk .
Errr,

Aziemah suka buat Sabrina cemburu .
Ahahaa
Susahkan banyak bini ni ?
Whoaa :x

Waktu prep,
Buat masa ni sengaja memalaskan diri sebab tak bwk buku2 exercise .
Minggu depan nk prep dgn budak pandai yaani Aziemah Arif ni.
Buat muka tak malu bcoz saya budak ba-waw-dal-waw-ha nk belaja dgn dia .
Demi nk jd mcm dia kena thn malu kott :D

Sometimes I love you .
Sebab kau selalu kata aku boleh jadi pandai .
Boleh !
Yeayy, kau tak tipu kan ?
Thanks jd penambah semangat aku.
Selalu lh cakap mcm tu :)