Blog walkers

Welcome blogger and readers (: this blog just look very simple and crowded maybe. the stories are sometime bored, nonsense and best. But for your information,i treat my blog like my diary. So its up to me to write everything. Keep in touch and follow my blog. And dont forget to leave a comment beside on my story. Its the first step for me to improve the quality of my blog. Thank You

02 July 2010

Aziemah Arif !

Kenapa title jea dh nama dia ?
Hishh korang tahu tak dia suka buli adibah ni kat Hostel .
Tahu lh saya junior .
Masuk dorm terus tarik selimut then bawak lari sampai aras tiga .
Dengan badan kerempeng ni lah saya mengejar dy .
Tapi hakikatnya semua kata "Haa mana ada Aziemah dlm ni" .
Hehhh --"

Then saya takut dengan mata dia .
Ohh dia buat saya meraung taknak pujuk .
Tapi bila saya yg buat dia merajuk kena pulak pujuk .
Errr,

Aziemah suka buat Sabrina cemburu .
Ahahaa
Susahkan banyak bini ni ?
Whoaa :x

Waktu prep,
Buat masa ni sengaja memalaskan diri sebab tak bwk buku2 exercise .
Minggu depan nk prep dgn budak pandai yaani Aziemah Arif ni.
Buat muka tak malu bcoz saya budak ba-waw-dal-waw-ha nk belaja dgn dia .
Demi nk jd mcm dia kena thn malu kott :D

Sometimes I love you .
Sebab kau selalu kata aku boleh jadi pandai .
Boleh !
Yeayy, kau tak tipu kan ?
Thanks jd penambah semangat aku.
Selalu lh cakap mcm tu :)

No comments: