Blog walkers

Welcome blogger and readers (: this blog just look very simple and crowded maybe. the stories are sometime bored, nonsense and best. But for your information,i treat my blog like my diary. So its up to me to write everything. Keep in touch and follow my blog. And dont forget to leave a comment beside on my story. Its the first step for me to improve the quality of my blog. Thank You

10 June 2010

Okay story hari ini.
Pagi tadi alangkah malasnya nk menghadiri kelas tusyen .

Ohh saya harus pergi buat kali terakhir yea .

Pagi-pagi first time bangun sebelum 6.40 am .
Sebelum ni paling awal bgn pun waktu cuti adalah pada jam 6.30 pg .
Tp pg tadi saya harus bangun jam 6.15 pagi .

Awat hang bangun awai sgtt ?

Sebab saya kena making breakfast .
hee, simple one jea lah .

Roti canai segera plus teh tarik .

Fuhh fuhh !


Seterusnya saya bersiyap untuk ke kelas .

Adoyai masalah lazim berlaku .

Tercangkung depan almari baju "Heyy, nk pakai baju apa haa ?" .

Tkdalah byk sgt pun baju saya tu hah .

Tapi "Baju ni dh pernah pakai, ni baru mggu lepas pakai, yg ni selalu sgt pulak" .

So, apa penyelesaian ?
Finally, pakai bajua casual jea .


KESAH ?

Online kejap chatt ym dgn wifeyy .
Then rasa dh 8.30 patut untuk tunggu did depan menanti kedatangan Aina .
Ohh saya terpaksa tumpangg dia bcoz parents urgent tk boleh hantar .
Err, dari ramai customer mek yah smpi dia dh balik , Aina tak sampai lagi .
Tak naik cab sbb ingt tkda cab pepagi buta ni .
Rupanya pehh 7 lapan cab lalu lalang .
Finally, pukul 9 aina sampai .
tawaf separuh Banting dgn Myvi abg dy .
Smpi kelas pukul 9.30 pagi .
Grr malu nk masuk .
Tarik aina "sorry teacher, i'm late."
Dh mcm apa jea cari sit .
The tekak katak geng dh gelakkan kteang .
Nahas kau syafiq syahmi and ramadhan !
Aku suka ayat kau syafiq serta ramadhan "Hahaa, adibah lambat // ehh, kenapa kaulmbt weh ?"
Nk rasa tangan aku yg bersih ni serta putih ni ?

Balik mama ambik jam 12 tp keluar 12.40 .
Err, tk boleh bukakk phone lh kt kelas.
Sorry mama !
Terus pegy teman mama bukak acc and urus wang ringgit entah apa benda .
*tknk ambik tahu
Lama sgt kott melangguk dlm tu mcm nk tido .
Decide nk jln sorg pegy Charine Chia .
Beli Cermin si peneman setia dan getah talipon (getah rambut tu lh) plus kotakk .
Nk isi buku .
Kan sy dh nk pindah :D
Nk balik kat kereta ehh lalu kedai kain baju pulak dah .
Mamma saya pantang melalu tmpt mcm ni.
"Ehh adik ! ciffon ni lawa apa. Nk tk ?"
Dh lh penad gilaa boleh pulak tanya .
Tk lyn pun soalan tu and terus pegy kedalam.
Pilih-pilih .
Beli 3 pasang .
Mama ! raya lama lagi, Kl Nilai belum pegy .
Habislh mcm ni .
kalau skrg jea dh beli tiga .
Apa tah lagi kang --'

Heyy, geram pulak bila dh masuk kereta "Adik, mama rasa mam a minat kt viskos tadi tu (tatau eja act). Jom kjap!"
Malu lh mama oi nk masuk banyak kali.
Tkpa, biar dy puas hati kan.
Kalau tk kang smpi rumah disebut2 .
balik terus pegy swallow nk potongg rambut .
So, now i got a new hair .
Aww, comel yeah !
HAHA -.-

Balik terus tidur .
Kena jeritt "Adibah ! awak belum solatt !"
ohh lupa !
Then sambung tido smpi enam setengah .
Ayah balik dh sibuk tanya "adibah mana ?"
Ingat saya tk dgr ayah ?
Dh lh ckp kuat mcm hape --'

Mama kata "Dy keluar lh, beli stuffs hostel dgn sabrina. mama tinggalkan kt bntg bg duit beli sendiri"
Terdiyam ayah seketika .
Haa tergugat yd tahu saya keluar pegy Banting .
*Act mama tipu jea pongg .

Ohh kalau sy betul2 nk beli sendiri dgn teman tapi mesra boleh tk ?
Aww, gatal ;D

No comments: