Okay story hari ini.
Pagi tadi alangkah malasnya nk menghadiri kelas tusyen .

Ohh saya harus pergi buat kali terakhir yea .

Pagi-pagi first time bangun sebelum 6.40 am .
Sebelum ni paling awal bgn pun waktu cuti adalah pada jam 6.30 pg .
Tp pg tadi saya harus bangun jam 6.15 pagi .

Awat hang bangun awai sgtt ?

Sebab saya kena making breakfast .
hee, simple one jea lah .

Roti canai segera plus teh tarik .

Fuhh fuhh !


Seterusnya saya bersiyap untuk ke kelas .

Adoyai masalah lazim berlaku .

Tercangkung depan almari baju "Heyy, nk pakai baju apa haa ?" .

Tkdalah byk sgt pun baju saya tu hah .

Tapi "Baju ni dh pernah pakai, ni baru mggu lepas pakai, yg ni selalu sgt pulak" .

So, apa penyelesaian ?
Finally, pakai bajua casual jea .


KESAH ?

Online kejap chatt ym dgn wifeyy .
Then rasa dh 8.30 patut untuk tunggu did depan menanti kedatangan Aina .
Ohh saya terpaksa tumpangg dia bcoz parents urgent tk boleh hantar .
Err, dari ramai customer mek yah smpi dia dh balik , Aina tak sampai lagi .
Tak naik cab sbb ingt tkda cab pepagi buta ni .
Rupanya pehh 7 lapan cab lalu lalang .
Finally, pukul 9 aina sampai .
tawaf separuh Banting dgn Myvi abg dy .
Smpi kelas pukul 9.30 pagi .
Grr malu nk masuk .
Tarik aina "sorry teacher, i'm late."
Dh mcm apa jea cari sit .
The tekak katak geng dh gelakkan kteang .
Nahas kau syafiq syahmi and ramadhan !
Aku suka ayat kau syafiq serta ramadhan "Hahaa, adibah lambat // ehh, kenapa kaulmbt weh ?"
Nk rasa tangan aku yg bersih ni serta putih ni ?

Balik mama ambik jam 12 tp keluar 12.40 .
Err, tk boleh bukakk phone lh kt kelas.
Sorry mama !
Terus pegy teman mama bukak acc and urus wang ringgit entah apa benda .
*tknk ambik tahu
Lama sgt kott melangguk dlm tu mcm nk tido .
Decide nk jln sorg pegy Charine Chia .
Beli Cermin si peneman setia dan getah talipon (getah rambut tu lh) plus kotakk .
Nk isi buku .
Kan sy dh nk pindah :D
Nk balik kat kereta ehh lalu kedai kain baju pulak dah .
Mamma saya pantang melalu tmpt mcm ni.
"Ehh adik ! ciffon ni lawa apa. Nk tk ?"
Dh lh penad gilaa boleh pulak tanya .
Tk lyn pun soalan tu and terus pegy kedalam.
Pilih-pilih .
Beli 3 pasang .
Mama ! raya lama lagi, Kl Nilai belum pegy .
Habislh mcm ni .
kalau skrg jea dh beli tiga .
Apa tah lagi kang --'

Heyy, geram pulak bila dh masuk kereta "Adik, mama rasa mam a minat kt viskos tadi tu (tatau eja act). Jom kjap!"
Malu lh mama oi nk masuk banyak kali.
Tkpa, biar dy puas hati kan.
Kalau tk kang smpi rumah disebut2 .
balik terus pegy swallow nk potongg rambut .
So, now i got a new hair .
Aww, comel yeah !
HAHA -.-

Balik terus tidur .
Kena jeritt "Adibah ! awak belum solatt !"
ohh lupa !
Then sambung tido smpi enam setengah .
Ayah balik dh sibuk tanya "adibah mana ?"
Ingat saya tk dgr ayah ?
Dh lh ckp kuat mcm hape --'

Mama kata "Dy keluar lh, beli stuffs hostel dgn sabrina. mama tinggalkan kt bntg bg duit beli sendiri"
Terdiyam ayah seketika .
Haa tergugat yd tahu saya keluar pegy Banting .
*Act mama tipu jea pongg .

Ohh kalau sy betul2 nk beli sendiri dgn teman tapi mesra boleh tk ?
Aww, gatal ;D