Siti Adibah is the stupidest !

Ya Allah Ya Tuhanku !
Kau maha mengetahui lagi maha penyayang .

Aku mohon kepada mu ya allah bukakan lah hati-hati hamba mu yang sesat ya allah .
Bukakanlah hati mereka supaya tidak menyalahkan aku atas kesilapan mereka ya allah .
Berikanlah mereka petunjuk akan kebenaran ya allah .

Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim ,
Sesungguhnya membunuh diri itu adalah dosa besar ,
Maka aku mohon kepadamu, jika kehidupan itu yang terbaik buat ku maka lindungilah aku dari segala fitnah didunia ini ya Allah .
Jika kematian itu terbaik untuk ku ,
Maka matikan lah aku ya allah.

Ya Allah !
Aku sudah putus asa untuk hadapi semua ini .

Hanya padamu lah tempat yang terbaik aku mengadu .
Berikan lah aku petunjuk untuk menjadi sahabat yang terbaik kepada rakan-rakan ku.
Sesungguhnya aku ikhlas untuk berkawan dengan mereka kerana mu .
Buangkanlah rasa marah mereka terhadap ku sesungguhnya aku sentiasa mengingati, menyayangi mereka dan mendoakan kesejahteraan mereka ya allah !

Ya allah !
Sesungguhnya kau mengetahui segala isi hati hamba-hamba mu .
Maka buangkan lah perasaan curiga mereka untuk berkawan dengan ku Ya Allah .

Amin amin ya robbal al amin .
Makbulkan lah segala permintaan hamba mu ini ;(