Blog walkers

Welcome blogger and readers (: this blog just look very simple and crowded maybe. the stories are sometime bored, nonsense and best. But for your information,i treat my blog like my diary. So its up to me to write everything. Keep in touch and follow my blog. And dont forget to leave a comment beside on my story. Its the first step for me to improve the quality of my blog. Thank You

31 May 2010

Program Peningkatan Akademik (i)

Fuhuhh !
Tadi exam Bahasa Melayu and Science paper 1 .
Senang tk ?
Jawapan saya `boleh dijawab lh`
Kaasini punyalah riak ` i target eighty percent above!`
Kau punya poyo lh !
KESAH ?
Hahaa


Rasa mcm haihh menyampah pulak tengok muka minah tu hah .
Kau kalau tk lawan aku boleh tak ?
Kau ni kan `Taknak kalah!`

Perasan nk lebih dari aku .
Konon nk tiru aku lh, nk tunjuk kaya lh .
Heyyo, kau nk lebih dari aku pada segi kaya .
Minta maaf, kau slh orang dol !
Aku tak kaya ngek -.-
But, sokey i dont think i'll tell people about this .
Bcse kau kan cantik dan baik .
Apelah aku ni kan ?
Aku kata kau pembunuh pun, orang kata aku tipu .

Sebab people just look at the physical .
Huhh --'

Mcm tension pulakk pg tadi .
So, cara terbaik pergi kelas Bougain .
Heyy ! Bukan nk tengok cik abg okey .
Nak jumpa maceks tersayangg .
Sumpah gila malu bila kejadian tu berlaku .
Satu kelas bougain gelakkan duh .
Tolong jgn buat aku malu wehh :D

Saya rasa tersangat taknak duduk kat depan tu lagi .
Dh lh belakang pintu mcm ape jea.
Senanya malu ohh .
Esok nk tukar kt tmpt zati kott.

1 comment:

Wanis said...

think positf k gurl..!