Blog walkers

Welcome blogger and readers (: this blog just look very simple and crowded maybe. the stories are sometime bored, nonsense and best. But for your information,i treat my blog like my diary. So its up to me to write everything. Keep in touch and follow my blog. And dont forget to leave a comment beside on my story. Its the first step for me to improve the quality of my blog. Thank You

13 March 2010

Oyeah !
Lama sungguh belog ni tergendali kan ?

Setiap perkara yang berlaku sememangnya saya dah berniat nak kongsi perkara tersebut di belog ini ,

Tapi ia akan tergendala selama seminggu disebabkan kesibukan .

Aicehh -.-

Okey ,

Jop kita mulakan cerita dengan hari-hari pada minggu lepas,
Seperti yang anada sudah maklum,
Minggu lepas adalah darurat untuk bersuka ria .

1) Bahasa melayu

  • Ohh! Gilaa susah. Menyesal menganggap bahasa itu mudah sahaja ,
  • Sejujurnya, kami belum mahir dalam bahasa ibunda.
  • Markah ? Hanya setakat B sahaja kot. Alhamdulillah ~

2) Agama Islam

  • Mudah sahaja
  • Cume keConfiuse-an sahaja :]
  • Target ? Surely, A

3) English

  • Ohh no !
  • So complicated ,
  • I think it not cmftble with our level .
  • It just look like SPM level ! Maybe :D
  • My score only B !

4) Mathematics

  • I know what will u said , " Kan fav subject kau !"
  • Yeah ! Its right,
  • Btw, pagi2 busy ajar org sanesini,
  • Sendiri tak terajar smpi lupe formula .
  • So, gelbahgelojoh gilaa menjawab .
  • Masa yg diperuntukan tidak mencukupi sama sekali
  • Bila cegu memberi arahan letak pensel,
  • Tiada siapa hiraukan,
  • Untuk tdk memeningkan kepala lagi,
  • Saya berjalan sambil membawa kertas jawa[an ke belakang untuk dihantar kecegu,
  • Tetapi kawan2 bijakk sungguh korg prgy tarikk kertas aku n tiru bulat2 kn ?
  • Haiyoo
  • Target? B atau C mungkin .

5) Geografi

  • Senang mungkin, mudah tentu sekali !
  • Aicehh belagak lebihh :D
  • Score ? A . Alhamdulillah terlepas dari sepakan cegu ,

6) Sains

  • Sememangnya tk pernah rase sains itu mudah !
  • Hafizi bg paper dy yg dh disemak ,
  • Ohh no ! Kalah lg ,
  • Gred same B, tapi jarak beberapa mrkh -,-

7)Sejarah

  • Mudah,
  • Tp jawapan yg lebih kurang saha membuatkan saya agak conpius nk mengitamkan jwpn ,
  • Tunggu je lh mrkhnye,
  • Hopefully, A !

8) KHB

  • Bile ade talian hayat
  • Fifty : Fifty kot

SPM result ?

Syukurlh dgn ape yg dia dapat . Rezeki sampai situ kn ?

Dari mlm around 12.00 am till 2.00 am phone vibrate tnpe henti .

y ?

otp with Hafizi senget !

Hehh,

btw, thanks kejot aku 6.52 am awal pagi laa sgt .

Aku dah lipat telekung dan sejadah dah pung .

HAHA


No comments: